Συμβουλευτικη γονεων
Συναισθηματικές δυσκολίες λχ.φοβιες,αγχος -σχολική άρνηση -διαζύγιο -πένθος -οργάνωση μελέτης.
Ημερησιο Προγραμμα
Πρόγραμμα πρώιμης παρέμβασης σε μικρά παιδιά από 3-7 ετών με διαταραχή αυτιστικού φάσματος..
Aυτισμος
Πρόγραμμα πρώιμης παρέμβασης σε μικρά παιδιά από 1-3 ετών με διαταραχή αυτιστικού φάσματος.
Λογοθεραπεια ΔΩΡΕΑΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
Αποσκοπεί στην ανάπτυξη της εξωλεκτικής και λεκτικής επικοινωνίας, την καθαριότητα της ομιλίας και της φωνής.
Κεντρο ΕΠΙΓΝΩΣΗ
“Το Κέντρο ΕΠΙΓΝΩΣΗ είναι ένα σύγχρονο Κέντρο Πρόληψης, Διάγνωσης Αποκατάστασης Αναπτυξιακών Δυσκολιών που αφορούν στο παιδί, στον ενήλικα και στην οικογένεια. Στελεχώνεται από ομάδα ειδικών επιστημόνων τριτοβάθμιας εκπαίδευσης με μετεκπαίδευση και εμπειρία στο χώρο των ειδικών θεραπειών στην Ελλάδα και το εξωτερικό. ΥΜΗΤΤΟΣ, ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ”
Λογοθεραπεία, Εργοθεραπεία, Μαθησιακές Δυσκολίες, Δυσλεξία, Αυτισμός, Ψυχοθεραπεία
- Δυνατότητα Συνεδριών κατ΄οίκον
- Δεκτά όλα τα Ταμεία
- Λ.Ηλιουπόλεως 70 Υμηττός,Αθήνα
- [email protected]
- ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ
Πρόγραμμα Μετάβασης στο Γυμνάσιο
Στους εφήβους συνεχίζονται ν’ αναπτύσσονται συγκεκριμένοι τομείς της
γλώσσας μέχρι και την ενηλικίωσή τους όπως είναι η ικανότητα να
λύνουν προβλήματα, να διαμορφώνουν αποτελεσματικές σχέσεις με
τους γύρω τους, να διαπραγματεύονται, να λένε αστεία, να κάνουν
αποτελεσματικούς διαλόγους και λένε περίπλοκες ιστορίες. Όλες αυτές
οι δεξιότητες είναι απαραίτητες για τη μετάβαση και τη πρόοδό τους στο
Γυμνάσιο. Δυστυχώς συχνά τα παιδιά με δυσκολίες στο λόγο και την
επικοινωνία δυσκολεύονται στην απόκτηση των παραπάνω δεξιοτήτων.
Δυσκολίες μετάβασης στο Γυμνάσιο:
Η μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο είναι μια δύσκολη περίοδος
για όλα τα παιδιά με τις κυριότερες ανησυχίες τους να είναι ακαδημαϊκές,
κοινωνικές και δυσκολίες οργάνωσης. Λόγω των προβλημάτων που
αντιμετωπίζουν συχνά στα παραπάνω τα παιδιά με δυσκολίες στο λόγο
και την επικοινωνία, η μετάβαση στο Γυμνάσιο είναι μία ακόμα πιο
δύσκολη κι αγχωτική περίοδος για τα ίδια και την οικογένειά τους.
ΜοντέλοΘεραπείας:
Το κέντρο προσφέρει ένα μοντέλο πρακτικής και συναισθηματικής
υποστήριξης που συντελούν στη δημιουργία δεξιοτήτων και στρατηγικών
προωθώντας την ομαλή μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο. Πιο
συγκεκριμένα το πρόγραμμα στοχεύει:
- στη δημιουργία και διατήρηση φίλων
- στην επίλυση σεναριακών προβλημάτων που πιθανόν προκύψουν
στο Γυμνάσιο - στη διεξαγωγή δημιουργικού διαλόγου
- στην επίλυση διαφορών μέσα σε διάλογο
- στην οργάνωση του προγράμματος
- στην αυτονομία επίλυσης ασκήσεων για το σπίτι
- στην κατανόηση των σχολικών κανόνων
- στην αποφυγή bullying
- στους τρόπους να ζητά επεξηγήσεις ή βοήθεια από τους
καθηγητές - στην κατανόηση των ατομικών δυσκολιών και τη δημιουργία
στρατηγικών υποστήριξης
Αποτελέσματα Προγράμματος:
Τα παιδιά έχουν πολύ μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση και ξεκινούν το
Γυμνάσιο πολύ πιο θετικά τ’ οποίο μπορεί να τα κάνει πολύ πιο
επιτυχημένα και ακαδημαϊκά και έτοιμα να κάνουν νέους φίλους.
Οι καθηγητές αναφέρουν ότι τα παιδιά που έχουν κάνει το πρόγραμμα
μετάβασης είναι πιο έτοιμα να αντιμετωπίσουν τις δυσκολίες του
Γυμνασίου.