banner-11

ΙΣΤΟΡΙΚΟ

2000

Το Κέντρο Ειδικών Θεραπειών ΕΠΙΓΝΩΣΗ ξεκινά την λειτουργεία του με αντικείμενο την Λογοθεραπεία

2005

Στην ΕΠΙΓΝΩΣΗ λειτουργεί Πρωινό Πρόγραμμα Πρώιμης Παρέμβασης σε παιδιά  προσχολικής ηλικία 3-7 ετών

Συνεργασία με Εργοθεραπευτές, Ειδικούς Παιδαγωγούς και Παιδοψυχίατρο.

2006

Σύσταση Απογευματινού τμήματος που απαρτίζει διεπιστημονική ομάδα με όλες τις ειδικότητες

2008

Έναρξη υποκαταστήματος στην Κεντρική Πλατεία του Υμηττού με παρεχόμενες υπηρεσίες σε παιδιά, εφήβους και ενήλικες.

2010

Έναρξη ενός ενιαίου Κέντρου σε χώρο 170 τ.μ. διευρύνοντας την ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών στις περιοχές του Υμηττού, Βύρωνα, Καισαριανής, Δάφνης, Άγιου Δημητρίου, Ηλιούπολης

2015

Το κέντρο ΕΠΙΓΝΩΣΗ  αποτελεί χώρο Εκπαίδευσης και Εποπτείας νέων θεραπευτών ειδικής αγωγής.

2018

Έναρξη ομάδων Κοινωνικών Δεξιοτήτων και εξωτερικά προγράμματα στην κοινότητα με εφήβους

2021

Το Κέντρο ΕΠΙΓΝΩΣΗ έχει συμπληρώσει 21 έτη διαδρομής παρέχοντας υπηρεσίες με σεβασμό στα παιδιά και στις οικογένειες τους, με δέσμευση για συνεχιζόμενη εκπαίδευση και συνεχή αναβάθμιση των υπηρεσιών μας.

 

¨ογοθεραπεία Επίγνωση

 

Γιατί να επιλέξετε το Κέντρο Ειδικών Θεραπειών ΕΠΙΓΝΩΣΗ

  • Έχει  εύκολη πρόσβαση και πάρκινγκ ώστε να μην υπάρχουν καθυστερήσεις και ακυρώσεις των συνεδριών.
  • Όλοι οι θεραπευτές έχουν πτυχίο πανεπιστήμιου και μεταπτυχιακές εκπαιδεύσεις. Μη διστάσετε να ζητήσετε πτυχίο θεραπευτή και πιστοποιητικά παρακολούθησης σεμιναρίων.
  • Η θεραπευτική μας προσέγγιση στηρίζεται στη μεγιστοποίηση των δυνατοτήτων του παιδιού, του εφήβου και του ενήλικα με την ανάπτυξη των ικανοτήτων και δεξιοτήτων του, με απώτερο στόχο τη βελτίωση της ποιότητας ζωής.
  • Με βάση την έγκαιρη διάγνωση και αξιολόγηση των δεξιοτήτων του ατόμου, σχεδιάζεται και οργανώνεται στη συνέχεια ένα εξατομικευμένο θεραπευτικό πρόγραμμα  παρέμβασης προσανατολισμένο στη μέγιστη δυνατή επιτυχία.
  • Όλες οι αίθουσες διαθέτουν κλιματισμό και παράθυρα και είναι ευρύχωρες
  • Συνεχής παρακολούθηση της πρόοδού του παιδιού και σε συνδυασμό με την επικοινωνία με το σχολικό πλαίσιο.
  • Παρέχεται πλούσιο υλικό, οπτικοποιημένα  προγράμματα, κοινωνικές ιστορίες, ασκήσεις που μπορεί να χρειάζεται να γίνουν στο σπίτι.

 

Λογοθεραπεία

 

Πλήρης Ομάδα ειδικών

H διεπιστημονική ομάδα του κέντρου αποτελείται από:

  • Λογοπεδικό
  • Εργοθεραπευτή
  • Ειδικό Παιδαγωγό
  • Εργοθεραπευτή
  • Ψυχολόγο
  • Παιδοψυχίατρο
  • Σύμβουλο επαγγελματικού προσανατολισμού

 

Η διάγνωση και αξιολόγηση βασίζεται σε έγκυρα διαγνωστικά και αξιολογικά εργαλεία που εξετάζουν παράγοντες:

  • Λόγου, ομιλίας και επικοινωνίας
  • Κινητικού συντονισμού και γραφοκινητικότητας
  • Σχολικής ετοιμότητας
  • Μαθησιακών δυσκολιών
  • Νοημοσύνης
  • Προσωπικότητας

 

Βιογραφικό Ελένης Μακρή

 Η υπεύθυνη του κέντρου ΕΠΙΓΝΩΣΗ Ελένη Μακρή είναι εξειδικευμένη  Λογοπεδικος – Ειδική  Παιδαγωγός. Κατέχει ευρεία και πολυετή κλινική εμπειρία 21 ετών  στον κλάδο της Λογοθεραπείας.

Για 18 συνεχόμενα  έτη έχει  αποτελέσει  τακτικός  επιστημονικός συνεργάτης με το παιδοψυχιατρικό τμήμα του Αιγινητείου νοσοκομείου του  Πανεπιστήμιου ΑΘΗΝΩΝ συμμετέχοντας στην διεπιστημονική ομάδα παρέχοντας αξιολογήσεις στον τομέα της λογοθεραπείας, και εκπαίδευση σε φοιτητές του τμήματος.

Μετεκπαιδευθείσα στις Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος στο Ειδικό Ιατρείο Διαταραχών Αυτιστικού Φάσματος της Παιδοψυχιατρικής Κλινικής Ιατρικής Κλινικής ΕΚΠΑ του Νοσοκομείου Παίδων “Αγία Σοφία”’ με εκπαίδευση στην διαγνωστική συνέντευξη ADI-R και στο εργαλείο  ADOS για 2 έτη.

Συμμετείχε σε διετές  εκπαιδευτικό πρόγραμμα αποκατάστασης Δυσλεξίας της ΕΠΑΨΥ (Εταιρεία Ψυχοκοινωνικής Υγείας του Παιδιού και του Εφήβου).

Παρακολούθησε εκπαιδευτικό κύκλο σπουδών ενός έτους με θέμα τις Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές (Αξιολόγηση, Θεραπεία)  Ειδική Θεραπευτική Μονάδα Αυτισμού.

Παρακολούθησε εκπαιδευτικό μεταπτυχιακό πρόγραμμα  ενός έτους με θέμα “’Ειδικές γλωσσικές διαταραχές του Λόγου και του Κινητικού Συντονισμού” στο Κέντρο Κοινοτικής Ψυχικής Υγιεινής Βύρωνα – Καισαριανής στην Ψυχιατρική κλινική του Πανεπιστήμιου Αθηνών.

Είναι μέλος του Πανελλήνιου συλλόγου τμήματος-λογοθεραπευτών (ΠΣΛ), του σωματίου ADHD HELLAS (πανελλήνιο σωματείο ατόμων με διαταραχή ελλειμματικής προσοχής και ελλειμματικής-ΔΕΠΥ) και του ΕΛ.ΣΑ (Ελληνικός σύλλογος για την Αφασία) και αποτελεί  ενεργό μέλος στην ομάδα Ευρωπαϊκής Ημέρας για 5 συνεχόμενα έτη διοργανώνοντας δράσεις στην Ελλάδα με Ομιλίες, Ημερίδες καθώς και Ανιχνεύσεις σε παιδικούς σταθμούς και ευαισθητοποίηση της κοινότητας.

Κατέχει Άδεια Ασκήσεως Επαγγέλματος Λογοθεραπευτή

Καθ’ όλη τη διάρκεια της ακαδημαϊκής και επαγγελματικής της πορείας έχει συνεργαστεί με ιδιωτικά κέντρα ειδικών θεραπειών.

Έχει συμμετάσχει σε Διεπιστημονικές Ομάδες στα διάφορα πλαίσια που έχει εργαστεί.  Αποτελει Επόπτρια φοιτητών Λογοθεραπειας  Έχει συνεργαστεί με ιδιωτικούς παιδικούς σταθμούς της περιοχής όπου παρείχε ανιχνευτικές / αξιολογητικές υπηρεσίες.

Η πολύχρονη εμπειρία της έχει εργασιακή έναρξη στο 2000 όπου  διατηρεί το ιδιωτικό Κέντρο Ειδικων Θεραπειων  “ΕΠΙΓΝΩΣΗ’’ στον Υμηττό Αττικής. Σε αυτό εργάζεται ως Λογοθεραπεύτρια και Επιστημονική Υπεύθυνη της Διεπιστημονικής Ομάδας. Εφαρμόζει τόσο εξατομικευμένα όσο και ομαδικά προγράμματα θεραπείας παιδιών καθώς και συνθεραπείες με άλλες ειδικότητες.

Ασχολείται με ένα ευρύ φάσμα των διαταραχών λόγου, ομιλίας και επικοινωνίας, σύνδρομα καθώς και με νευρολογικές διαταραχές.

Έχει εκπαιδευτεί σε θεραπευτικές μεθόδους ή τεχνικές όπως  “The SCERTS Model”, “CBD -Γνωσιακό Συμπεριφορικό Δράμα”, “Εντατική Αλληλεπίδραση – Intensive Interaction”, “The Greenspan Floortime Approach”, “Attention Autism”, “A.B.A”,Social Stories & Comic Strip Conversation“.

Μέθοδος Ζάχου και Μαυρομάτη για την αντιμετώπιση – αποκατάσταση δυσλεξικών παιδιών και εφήβων.

Στρατηγικές αντιμετώπισης μαθησιακών δυσκολιών στα μαθηματικά (δυσαριθμησία) και στην ανάγνωση.

Μέθοδος TEACCH (Στοιχεία Δομημένης εκπαίδευσης).

Μέθοδος PECS (Σύστημα επικοινωνίας Μέσω Ανταλλαγής Εικόνων).

Μέθοδος ΜΑΚΑΤΟΝ (Λεξιλόγιο – σχηματισμός προτάσεων με σύμβολα και εικόνες).

Εκπαίδευση στον Πρώιμο Παιδικό Τραυλισμό “Προσέγγιση Palin PCI” – “Palin Parent-Child Interaction Therapy”.

Κύριο μέλημα της είναι η συνεχής επιστημονική κατάρτιση πάνω στο αντικείμενο της Λογοθεραπείας, αλλά και τομείς σχετικούς με αυτή, μέσα από σεμινάρια, εκπαιδεύσεις, workshops και συνέδρια τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.